פנצ'ר קורקינט חשמלי? הפתרון

רוכבים שני אנשים על קורקינט אחד?

פנצ'ר קורקינט חשמלי נגרם הרבה פעמים עכב הרכבה של עוד אדם. בהרבה קורקינטים חשמליים הרכבה יכולה להיות גורם ישיר בפנצ'ר גלגל האחורי בעיקר. בזמן שמישהו נוסע אתכם יחד בקורקינט, יש הרבה יותר משקל ממה שהקורקינט מיועד לסחוב. הצמיגים פשוט לא עומדים בלחץ ופשוט עלולים להתפוצץ. המשקל המקסימלי שהיצרן ממליץ עליו כתוב בדרך כלל בצידו של הצמיג, ממש ליד מידת הPSI המקסימלית. ואם בכל זאת אתם לא יוכלים לוותר על להרכיב את החברה, כנראה שצמיגים מלאים לקורקינט שיאומי הם הפתרון בשבילכם.

כאן אפשר לקרוא על עוד כמה סיבות שבגללן לא כדאי להרכיב עוד נוסע: https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Transportation/Pages/BicycleEnforcement.aspx

מקפידים לנפח אוויר?

וגם כאן לחץ אוויר לא תקין בצמיגים יכול לגרום לפאנצ'ר ולהצריך תיקון קורקינט חשמלי. מצד אחד לחץ אוויר נמוך מדי יכול לגרום לצביטה של הפנימית על ידי הג'אנט ולגרום לפאנצ'ר. מצד שני לחץ אוויר גבוה מדי עלול לגרום לרגישות של הצמיג והפנימית ואפילו מכה קטנה יכולה לגרום לחור. לכן, חשוב להישמע להוראות היצרן ולהקפיד לנפח אוויר אחת ל2-3 שבועות. ולשים לב לאיכות הצמיג (צמיגים מדגם AIT בלבד). עוד קצת בנוגע לננפוח אוויר אפשר לקרוא כאן: https://korkisitter.com/?p=410

רכיבה נכונה מונעת פנצ'ר קורקינט חשמלי

הרבה רוכבים לא מודעים לעובדה שפנצ'ר בקורקינט חשמלי יכול להיגרם גם מפגיעה בצמיג. לא תמיד הגורם לפנצ'ר הוא עצם שחדר פנימה. לפעמים מספיקה פגיעה ממדרגה\מדרכה בשביל לגרום לפיצוץ של הפנימית. פגיעה חזקה בצמיג בשילוב עם לחץ אוויר לא תקין (גבוה או נמוך) יכולים לגרום צורך בהחלפה של הפנימית.

פנצ'ר קורקינט חשמלי – תיקונים

תיקון פנצ'ר בקורקינט חשמלי לא מקצועי יכול לגרום לעוד אחד בהמשך. תיקון פנצ'ר בקורקינט שיאומי (ובכל קורקינט חשמלי) יש לבצע במקומות מקצועיים בלבד. יש נטייה כזו לחשוב שזה בדיוק כמו תיקון פנצ'ר בכל כלי אחר. אומנם העיקרון דומה, אבל בפועל הפעולה קשה בהרבה. בקורקינט חשמלי קשה לתקן פנצ'ר דווקא בגלל שהגלגל קטן ולא ההיפך. הצמיג הקטן צריך לעמוד בעומסים גבוהים ולכן הוא בנוי בצורה די קשיחה (במיוחד צמיג 8.5 אינץ'). כשתיקון פנצ'ר מתבצע בצורה לא מקצועית, פנצ'ר חוזר הוא הבעיה הקטנה שלא לדבר על ההשלכות הבטיחותיות.

לסיכום:

לסיכום אומר, שלא תמיד יש אפשרות למנוע את הפנצ'ר הבא. אבל יש לנו כמשתמשי קורקינטים חשמליים את האפשרות להקטין את הסיכוי שהוא יקרה.

תיקון פנצ'ר בקורקינט חשמלי יכול להיות סיפור מעצבן לפעמים, לכן מומלץ להשתמש בשירות עד הבית בתל אביב.

כל עוד תישמעו לכללים הכתובים למעלה תקטינו את הסיכוי שלכם לפנצ'ר בקורקינט ב60% לפחות!

אז תעשו לעצכם טובה וסעו בזהירות.

שלח הודעה
1
תרצה לתאם תיקון לקורקינט?
אהלן,🙋🏼
תרצה לתאם תיקון לקורקינט?
Call Now Button